Red smooth Live

Bonjour!

Welcome to my blog , just simple and nothing special hereee , hehehe :D . Tinggal jejak okayy , i will visit you back and Do follow okayy <3



Tagboard!



Big Claps

Template: Aina Syaza
Editor:Anis [ Me ]
Other: WeHeartIt Photobucket
Suka Duka Kami . Six Of Us :)
Okayy today aku nk cerita pasal kawa kawan ku yang paling waa Sayang ! Disetiap gambar ade laguuu , Weheeee :D

Ni Gamba Akuu . Heheeee . Untuk korangg weyyy <3

Nampak kann . Fake je pon . Hahaaa Gurauu -.- . Aku mintak maaf klau aku ade buat salahh . Sorry Friend . Bacaa bawah nii kayy ! I Love Youuuuuuuuuuuuu :*


First Off All .


K nampak kan gamba tuhh ? Lawaa kan diee . K dah tahuu :3 . Name die Qursilah aka Cilahh . Dia ni bestfriend forever aku tahuu . Aku sayang die sangat sangatt !


- Aku ingat lagyy tahun 2011 kite tak rapat pon , tahun ni baru kite rapatt . dia lha tempat aku luahkan perasaan aku . walaupon kekadang die tk berape nk dengar sangat . K aku gembira sbb die kapel dengan Syakee . Jantung hati cilahh letteww . setiap hari die slalu usha si syake and setiap hari jugak lha die slalu cerita psl syakeee . dia ni classmate aku and die duduk sebelah akuu tahuuu , aku sayangg die sangattttt !!!!
Cilahh aku nk ckp ni yang aku mintk maaf sbb kekadang aku emo sngt . aku tak sukee satu je dari kau , kau klau jmpe budak laki je mesti lupee aku . Sedihh weyy ! K Tujeeee Stakat niii . K byeeee :) <3

Second .
Nampak kan ? k dia lawaa sngt kalau pakai tudung . name die adriana aka ad . Dia tempat aku menggila n tempat akuuu bercerita tentang TUUUT ! Aku sayang die sangt sangt ! K banyak kenangan dengan dieee .


- Aku rapat dengan dia dari tahu 2011 . dia sngt gilaa . spe nak lepaskan tension pegy lha jumpa budak nii . mesty korg gelak gelakk . K ad aku suke dngar cerita pasal tiang besi hang tuhh ! hari hari psl tiang bsii . Hahaaaa . walaupon mulut die lazerr tapy die okayy . klau nk cite ape ape cita psl bende yang penting je dekat dieee . K dah tak tahu nak ckp apee . Papepon aku nk mintak maaf klau aku de buat salahh . Aku sayang kau dooo ! K byeee . <3


Nampak budak omeyy tuhh / k Dia ketot ! hahaaaa , K gurauu je . Name dia iraaa . Budak ni enn lmbt tahu kalau berjalann ! slalu kene tinggal , confirm sentapp . Klau die sentap nanty semua nye spoill . Hahaaaaa . Gurauu lek lekk .


- Aku knl die dah 4 tahunn , die ni jiran aku merangkap classmatee aku . banyak benoo jawatan diee ni dlm hidup aku . hahaaaa . dua je pon aduii yaii nye punn ter berr . K die nii ade pakwe nme die Arieff , pandaii woo . Arief tuhh jantung hati diee . no cilok cilok arief dari diee . nak cilok langkah mayat iraaa dulu kayy . Hari tu ken aku tegor die suruh jln cpt sikitt . skang nii lajuuu je die jlnn . tak kene tinggal dahh . Good job teruskan usaha andaa . Aku sayang die weyyy ! K byeeee . <3

Boyss Pulakk !
K nampak idokk ? name dia azfarr . Omeyy kan budak nii ? Aku knl die dari 2011 . budak ketot ketot ketot . Banyak aku nk cita psl budak ni sebenarnyeeeee ! K die ni kerekk doo . dia dah berubah , perangai nye amat lha aku tk sukeee -.- tak payah nk bnyk bunyi lha kannn !


- Weyy paaa , kau enn dah berubahh doo :'/ . dah makin jauh kau ni aku raseee . aku tk sukeee lha perangai kau skang nii . kau dh lupe member ke apee ? jangan sbb awek kau jdi cm tu boleh tak ? gentle lha sikitt kawann . kau jangan nk denga sngt ckp die bolehh tak ?  Aku benci lha kau macm tuu ! sbb awek kau hidup kau berubahh , cube lha kau setel leklok ngn die ke ape keee -.- . Dah lupekann ! Aku nk kau mcm duluuu . k ni tk payah nk gado gado tk bolehh kee ? jangan ponteng doo m cube kau fikir ape jadi ngn mase depan kau klau kau tk blajaaa ? Hah ? K dah lame tk lepak dengan kau kenn :'/ . klau lpak pon bkn aku nk ckp kannn -.- . Lalalaaaa ~ Dah mls nk type banyk banyakk . Aku nk satu je weyy dari kauu . Kau berubah laaa :'/ . <3


K nampak ann ? agak agak berbulu tak tengokkk ? hahaaaa , k gurau jeee . Name die Aiman aka Bulu Man . hahaaaaa . Budakk ni enn bnyk tinggi woo and berbuluu . Kening dia teball , hahaaaa . Kening tebal nampak matang kayy -.- . Mls nk cita lebehh . Baca bawahh Weyy !

- Weyy bulu , kau tau tak bebuluu aku tngok kau ! Msg kau mcm mesej dengan orang gila . orang gila tahu apeee ? haish ~ olahrage je keje kau kenn . examm tnye org , lain kali bace bukuu . ape nak jadi lha kau kenn ! APTB ~ Tahun ni kau okeyy lha sbb kau lajaa kann . ade awek pon buat tak tahu je . hahaaaa ! K lha byee mls nk menaip . Byee budak buluuu ! <3

SEKIAN TERIMA KASIHH  ! <3


Older Post | Newer Post